|
TT-01 Nismo Silvia | |
TT-01 Nismo Copermix Silvia
driver: Tomáš, narozen 1983
E-mail: tomas.ciza@seznam.cz
ICQ: 372882890
Aktuální nastavení a vybavení modelu:
Model
|
Tamiya TT-01
|
Karosérie
|
Nismo Copermix Silvia |
Vysílací souprava
|
Hitec Agressor 3FM ( kanál 54 )
|
Regulátor
|
Tamiya TEU-101BK |
Motor
|
MIG 500 turbo race ( + stříbrňák v kufru ) + AL chladič |
Převod
|
22/61 |
Baterie
|
packy - Nosram 3300mAh, Team Orion 4500mAh; v soupravě AA Carson 1600mAh |
Nabíječka
|
Protech - Magapeak 3000 |
Pneumatiky + disky
|
Pneu Tamiya slick na HPI discích (+9 offset) |
Odpružení
|
Olej. tlumiče Tamiya - vpředu: medium olej i pružiny, vzadu: medium olej a hard pružiny. |
Ostatní
|
Konektory přepájene na trubičkové pozl. G4 |
14. ledna. 2009
Tak po dvou letech se změní tvář tohoto TT-01 a to kastlí Nismo Copermix Silvia. Kastle je připravena pro osvětlení světelnými parabolami. Tentokrát obsahuje kastle dvě barvy a to stříbrnou a černou, pěkně zvolené rozložení barev a následný polep vypadá opravdu luxusně. Tak zde je několik fotek z růstu během nástřiku ( tato kastle poslouží i jako návod pro nástřik karosérie - sekce ÚPRAVY, TIPY, TRIKY ):
A finálový výsledek na podvozku "TT" :
Budou následovat stabilizátory pro TT-01
Zde mužete zanechat vzkazy, dotazy, dojmy prostě vše co se týká tohoto auta:
Bývalá kastle Audi A4 DTM ( podvozek TT-01 zůstává pro novou karosérii Nismo )
Tak, uvedu několik fotek dalšího člena a to s podvozkem TT-01, stejného výrobce - tedy TAMIYA.
Model byl pojízdný zhruba ve stejnou dobu jako moje MAZDA, takže první velké testování se dostalo až někdy v únoru minuleho roku. Ovšem testovalo se i u Toma v bytě a to v nedodělaném dětském pokoji .-))), kde jsme si zkoušeli první reakce auta ( bez karosérie ) na linu, takže jsme byli unešení v prvopočátku pro drift :-)). V této dílně "ehm" pokoji jsme i prováděli první nástřik našich karosérií. Zde je ještě pár detailu AUDI A4 DTM:
Na podepření celého auta používáme prázdné obalové packy od DVD, kola a tlumiče proto tolik netrpí (nahrazujeme tak i stojánky, které se dají pořidit ).
Nyní uvedu i pár obrázků toho co se nachází pod kastlí :
Vlastně většinou je vše stejné jako u podvozku MAZDY, jen možná se nachází jiny převod a to 22/61 ( lepší pro akceleraci ). Dále Tom použil pro jízdu pneu WET od Carsonu ( kdysi měly vzorek :-)) ).
Jednou jsem narazil na internetu ( respkt. na foru tamiya ) na bezvadný návod jak nahradit "bordel kryt" ( kryt se prodává přímo na podvozky TT ), slouží pro to, aby se do chassis nedostaly nečistoty a kamínky ( třeba do řízení ) - dost se používá v rally. My je moc nevyužijem ( většinou jsme na asfaltě ) a v létě za velkého tepla, kdy motory a regulátory hodně topí, by musely kryty být provzdušněné, lépe možná chlazené nějakým externím větráčkem. Zde je tedy podvozek oblečen do našeho ( vtomto případě Tomovo ) krytu ( vyrobeno z PET lahve :-) ) :
Ovšem nenahradí to original kryt ( pro TT ), i tak jsme při menší rally zkušební jízdě, vyklepávaly šutry :-))
Byl jsem obdarován obrázky náhradních dílů i vercajku pro toto super auto, takže zde:
Jinak co se týče elektroniky, je model stejně vybaven jako ten můj ( MAZDA ), takže RC souprava HITEC Agressor 3 FM, dále regulátor TAMIYA TEU 101 BK ( který zvládá mám za to - 19 závitové motory a víš ), motor MIG 500 (pro nás oba velmi dobrý motor ), jinak spousta dalšího tuningu ( spojovačky, olejové tlumiče, AL řízení, chladič motoru, AL kardan atp. ).
Tento model pohání bateriový pack NOSRAM 3300mAh a nyní i nově pořízená baterie ORION Team 4500mAh ( kterou jsem já na MAZDĚ testoval už 2x a je opravdu kvalitní + za rozumnou cenu ).
Tento stav je k únoru 2008
17.března 2008
Tento měsíc se Tom rozhodl pro úpravu respkt. vylepšení svého RC. Šlo hlavně o zadní part pro sbíhavost kol s 2 stupni. Velmi dobré pro sestabilnění jízdy tohoto podvozku ( uvedeme dojmy po další jízdě ). Foto tohoto dílu na RC ( nejprve PŘED ) :
PO:
Dále bylo upraveno ( nahrazeno ), plastové 6hrané unašeče kol, za hliníkové, kdy se plastové lámou a unášecí tyčka věčně vypadává - zde je pojištěna šroubkem ( tudíš stažené ).
Potom ještě univerzální kardany předních kol, které nahrazují dva dosavadní kousky v jeden. Vymezí už tak dost velké ztráty a vůle.
Takhle to má vypadat :
PŘED: PO:
JIstě se tyto změny promítnou do vlatnosti jízdy, uvidíme, přidáme potom dojmy :-)). Jinak konečně se Audinka dočkala pořádného obutí a to oblíbených Tamiya slicků :-)) s ráfky ferrary ( +4 offset ) a pro lepší efekt byly ještě přidány milmetrové podložky ( počet na každou nápravu nevím ) do šestihranu disku. A to už musí být na trati jako přibitý :-))
28.srpna 2008
Po nějaké době jsme se byli projet a opravdu to stalo za to. Odnesly to Tomovo pneu ( na mé mazdě jedna pneu též ) + jeho "kardan v celku" na předním kole. KDy se jeho Al část přelomila. Více vypoví foto! Snad podotknout že výrobcem je TOPCAD.
4.října 2008
Audi nyní zdobí nové disky od HPI - Work Meister S1 Chrome s offsetem +9mm. Vše vypadá velmi luxusně :-) . Zde je pár fotek:
|
|
|