|
TT-01 Ford Focus WRC 2003 | |
TT-01 Ford Focus WRC 2003
driver: Martin ( kleky ), narozen 1984
E-mail: martin.klekner@seznam.cz
ICQ: 467991985
Aktuální nastavení a vybavení modelu:
Model
|
Tamiya TT-01
|
Karosérie
|
Subaru Impreza, Ford Focus WRC 2003
|
Vysílací souprava
|
Hitec Agressor 3FM ( kanál 53 )
|
Regulátor
|
Nosram Magnum Reverse ( od 10z )
|
Motor
|
Nosram vision 17x2 a LRP V10Spec4 12x2
|
Převod
|
22 / 61
|
Baterie
|
2x LRP 4600mAh a Nosram 4600mAh
|
Nabíječka
|
Raytronic C8
|
Pneumatiky + disky
|
Pneu Tamiya slick na HPI discích s +3 offset, Ansmann - profil V s disky.
|
Odpružení
|
Olejové tlumiče Tamiya - vpředu: hard olej, hard pružiny, vzadu: hard olej a medium pružiny.
|
Ostatní
|
|
Začátkem ledna jsem si pořídil stavebnici TT-01 s kastlí Impreza
WRC a hned se stavebnicí přišli ložiska, motor MIG 500, spojovačky, kryt podvozku, hliníkový kardan a RC souprava Hitec Agresor 3FM . Stavebnici proto, abych se s podvozkem seznámil. Podvozek jsem měl složený za dva večery a karoserii jsem stihl za další večer.
První jízda byla s Jirkou, při rozjezdu mi upadl kabel od motoru, tak jsme museli zpět domů a přiletovat. Po první jízdě mi Jirka poradil jaké úpravy a tak jsem se vrhnul domů a auto znovu rozebral. Objednal odklony kol a zavřel jsem oba diferenciály. Další jízda byla už hodně znát s novým nastavením. Ale úplné zavření zadního diferenciálu bylo hodně znát na přetáčivosti auta. Poté jsem objednal oložiskované řízení, což je hodně znát na vymezení vůlí.
Další jízda už byla s klukama z Komárova v tělocvičně na nových pneu Ansmann s profilem do V, na těchto gumách už auto lépe sedělo než na origo ze stavebnice. Také zjišťujii, že potřebuji lepší nabíječku a vetší kapacitu baterií a chtěl bych aby model jezdil o něco rychleji. Objednávám tedy nabíječku raytronic C8, dvě baterie LRP 4600mAh a jednu Nosram stejné kapacity a k tomu ještě vybíječ nosram. K tomu regulátor Nosram magnum reverse a motor nosram vision 17x2. A samozřejmě také olejové tlumiče a sadu pružin. Síla tohoto motoru už je opravdu znát, ale se zavřenými diferenciály se auto opravdu nedá uřídit. Teď mam zadní diferenciál otevřený a na vlastnostech auta se to citelně projevilo.
Po chvilce přemýšlení mi napadlo , že bych si mohl nastříkat karoserii ford Focus WRC a zkusit ještě větší rychlost modelu. Po dohodě s kluky jaké ještě zvolit vhodné pneu na asfalt znovu objednávám menší výbavu. Zmíněnou kastli, kterou stříkam do vlastních barev a motor od LRP V10spec. 4 12x2 a pneu tamiya slick s tvrdými vložkami a disky od HPI s 3mm ofset. Na další jízdě s tímto motorem je znát, že auto potřebuje citelnější nastavení, se kterým se teď budu zabývat, aby podvozek snesl tento motor.
Toto je asi tak stručná historie modelu za dobu co s ním jezdím.
Martin ( RCaKom )
Do budoucna plánuji hlavně správné nastavení podvozku a přepájení elektroniky, možná přibudou stabilizátory a chladič s větráčkem a asi kastle ve stylu silničního auta ještě nevim jakého.
Zde mužete zanechat vzkazy, dotazy, dojmy prostě vše co se týká tohoto auta:
|
|
|