DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 21.08.2023 07:44:16 

RC auta Komárov

TT-01 Subaru Impreza
 
    TT-01 Subaru Imreza WRC 2007

driver: Ondra ( Svond ), narozen 1985
E-mail: Svond@seznam.cz
ICQ: 234746649

Aktuální nastavení a vybavení modelu:
Model
Tamiya TT-01 XBPro
Karosérie
Subaru Impreza WRC 2007 ( s LED diodami )
Vysílací souprava
Hitec Agressor 3FM ( kanál ? )
Regulátor
Tamiya TEU-101BK
Motor
MIG 500 turbo race ( + stříbrňák v kufru )
Převod
19/61
Baterie
packy - LRP 1600mAh, Sanyo 3000mAh
Nabíječka
Součastí sady XBPro
Pneumatiky + disky
Pneu Tamiya slick na Tamiya discích + Ansmann rally pneu
Odpružení
Třecí tlumiče ( měkké pružiny )
Ostatní

 



Jako další RC auto, je zde Ondrovo TT-01, které pořídil jako komplet model tedy sadu XB/Pro ( továrně sestavené ). Karosérii si vybral Subaru Impreza WRC 2007 :

 
   

Pohled pod kapotu rc modelu, prozatím se nachází vnitřnosti stavebnice XB/Pro ( časem se ovšem modelu dostane lepší péče a přibude mnoho dílů pro zlepšení jízdních vlastností ) :

     

Součástí tohoto setu bylo i bezvadné osvětlení karosérie, v dnešní době už se dost často narazí na karosérie, které obsahují paraboly i s elektronikou pro osvětlení. Vše pak na vašem RC vypadá moc pěkně, jako třeba TOTO:

     

Co se týče elektroniky, je zde klasický motor Johnson, regulátor TEU-101BK, servo ( co bývá i u samotných stavebnic ), tamyiácký přijímač společně s RC soupravou ( 2 kanálové AM ). Baterie pro tento model jsou dvě a to - LRP 1600mAh a Sanyo 3000mAh ( pro začátek velmi dobrý výběr ).
Model je prozatím osazen plastovými kluznými ložisky ( které model dost trápí a spomaluje ). Převod je klasický 19/61. Chassis je odpružené třecími tlumiči Tamiya. Pneu jsou velmi dobré ( výrobce Tamiya ), ovšem chybí v nich nahražka vzduchu - molitanové vložky ( jako u stavebnicových TT-01 - tam také vložky chyběly ).

Časem se model bude hodně měnit a zlepšovat, vše zde uvedeme :-)


Stav k červnu 2008:

K tomuto datu, je model obohacen o nový motor řady 540 a to MIG 500 Turbo race. Bylo hned znát, jak auto bylo svižnější a v pohodě naše tempo stíhalo :-)). Hned došlo i k výměně ložisek originál plastová za kuličková ložiska, což taky opravdu zlepší a zrychlí vlastností modelu a zároveň  ztiší chod :-).
Pneumatiky, které byly součástí XBPro už dostaly za své :-))) a značně se potrhaly, především po namontování motoru MIG 500, který bezvložkové pneu téměř roztrhal. Nyní jsou na zkoušku, na autě pneu ansmann ( nevím přesně typ, ale jeví se celkem dobře, jsou pěkně tvrdé ), ale brzy přibudou opět Tamiya ( hold dobrá zkušenost :-) ).
Hlavně pneu při tomto zápřahu motoru chce opravdu lepit ( viz foto ),
Ondřej při poslední jízdě párkrát pneumatiky potratil :-))). :
Jinak někde v domácí lakovně čeká na nastříkání nová "kastlička" a to škoda "oktávie" . Tak jsme zvědaví jak se Ondřej předvede s jeho prvním uměleckým kouskem ( že by byla červená??? :-))) ). Samo, že se tu ukážou fotky z postupu nástřiku.
Jelikož tento model byl především brán, že bude jezdit v terénu, jsou pružiny na podvozku značně měkké, na zkoušku subárko obuje pružiny HARD, uvidíme jak se bude chovat.



Zde mužete zanechat vzkazy, dotazy, dojmy prostě vše co se týká tohoto auta: